Strony

Zobacz koniecznie

  • Po dietę tylko do dietetykaPo dietę tylko do dietetyka
    Diety są obecnie bardzo popularnie. Rekordziście na diecie byli już kilkadziesiąt razy w życiu i poza tym, ze utopili w dietach cud masę pieniędzy, to nic na tym nie zyskali. …
  • Systemy zdrowotneSystemy zdrowotne
    Zdrowie dla wielu z nas, jest niebywale cennym, dlatego też, nie można w żadnym wypadku go ignorować. Dla nas wszelakiego rodzaju systemy zdrowotne, jakie pojawiają się w naszym życiu, mogą …

Prawidłowo zbilansowana dieta dostarcza wszystkich potrzebnych witamin, pierwiastków, mikroelementów oraz składników odżywczych. By ją odpowiednio skonstruować trzeba wziąć pod uwagę styl życia, zapotrzebowanie na kalorie oraz gusta kulinarne osoby, która ma ją stosować. Oprócz tych czynników ważna jest także pora spożywania posiłków. Badania dowodzą, że ostatnia kolacja powinna być podawana około godziny osiemnastej, tak by organizm przed nocnym odpoczynkiem mógł poradzić sobie z trawieniem dostarczonych składników. Śniadanie należy spożywać bez pośpiechu, przed wyjściem z domu, zaś do pracy warto wziąć ze sobą zdrową sałatkę, jogurt czy też owoc. Powinno się jeść małe posiłki najlepiej pięć razy dziennie, tak by w regularnych odstępach czasu dostarczać energii potrzebnej do pracy naszym komórkom. Każdy z posiłków musi być zróżnicowany i tak skomponowany, by w jak najlepszym stopniu służył naszemu zdrowiu. Jeśli będziemy trzymali się tych zasad na pewno poprawi się nasze samopoczucie, odporność i nie będziemy mieć problemów z utrzymaniem prawidłowej wagi.

Comments are closed.