Strony

Zobacz koniecznie

  • Ile można nie jeść?Ile można nie jeść?
    Według najnowszych doniesień, ze świata nauki, najdłużej można nie jeść, nawet trzy miesiące, pod warunkiem, iż stosuje się zamiennie płyny. Taka informacja jest ważna, szczególnie w momencie, kiedy zajmujemy się …
  • Trudności z utrzymaniem zdrowiaTrudności z utrzymaniem zdrowia
    W dzisiejszych czasach coraz więcej osób posiada naprawdę bardzo duży problem jeżeli chodzi o swoje własne zdrowie. W wielu wypadkach głównym problemem okazuje się tutaj przede wszystkim złe prowadzenie swojego …

Pewne dość popularne stwierdzenie mówi, że praca biurowa zabija – tylko wolniej niż fizyczna. Jest to jak najbardziej prawdą, o czym niestety przekonują się osoby pracujące w ten właśnie sposób, ale nie dbające o siebie w dostateczny sposób. Doprowadzenie do ruiny własnego zdrowia nie jest co prawda trudne, ale jego poprawienie to już zupełnie inna sprawa – nie zawsze nawet tak zaawansowana medycyna jest w stanie przyjść z pomocą. Osoby pracujące za biurkiem powinny przede wszystkim zadbać o codzienną porcję ruchu. Może to być długi spacer, jogging, pływanie, aerobic itd. W trakcie pracy należy też sobie robić krótkie przerwy i poświęcić je na wykonanie paru prostych ćwiczeń. Stanowisko pracy powinno być wygodne i odpowiednio oświetlone. Ważną rolę spełnia tu też dieta. Musi ona dostarczyć organizmowi wszelakich niezbędnych składników oraz pobudzać umysł do wzmożonej aktywności. Posiłki nie powinny być zbyt obfite – lepiej jest częściej, ale mniej i systematycznie. Nie zaleca się spożywania dużej ilości słodzonych napojów oraz słodyczy – dają one co prawda zastrzyk energii, ale niestety jest on bardzo krótkotrwały i w konsekwencji doprowadza do tego, że jeszcze trudniej się skupić.

Comments are closed.