Strony

Zobacz koniecznie

  • Dieta dla cukrzykaDieta dla cukrzyka
    Cukrzyca to bardzo ciężka i jednocześnie niezwykle przewlekła choroba. Niestety w dzisiejszych nawet czasach, przy tak dobrym rozwoju medycyny cukrzyca jest bardzo niebezpieczna. Nic więc dziwnego, że dla wielu z …
  • Znajdź dietę dla siebieZnajdź dietę dla siebie
    Kiedy tylko zbliża się okres letni, zdejmujemy grube, ciepłe ubrania, a zaczynamy ubierać się w lżejsze, zwiewne rzeczy. W lecie trudno ukryć swoje zbędne kilogramy. Każdy bez wątpienia chciałby móc …

Wiele osób rano tak się spieszy, że nie ma czasu na zjedzenie śniadania. Zastępują je jedynie kawą. Trzeba jednak pamiętać o tym, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia. Stanowi ono pewnego rodzaju paliwo dla naszego organizmu, dodaje energii i siły. Jest niezbędne. Powinno dostarczyć naszemu organizmowi witamin i składników odżywczych. Najlepiej, jeśli składało się będzie z produktów mlecznych oraz zbożowych, które są źródłem białka i węglowodanów, których potrzebujemy najwięcej właśnie rano. Przygotowanie zdrowego, pożywnego śniadania nie zajmie nam sporo czasu, a naprawdę warto to zrobić. Pyszne musli z mlekiem i owocami, albo kanapki z chudą wędliną i ogórkiem to przecież proste dania, który każdy umie przygotować, wystarczy chcieć. Warto też pamiętać, że spożywanie na śniadanie pączków, czy drożdżówek nie jest dobrym pomysłem. Wydaje się, że takie właśnie produkty dostarczą energii, bo mają sporo cukru, ale tak naprawdę nie zawierają żadnych cennych wartości, mają za to masę pustych kalorii. Zdecydowanie odradza się jedzenie takich śniadań. Pierwszy posiłek nie może też być zbyt syty, bo spowoduje, że nie będziemy mieli energii.

Comments are closed.