Strony

Zobacz koniecznie

  • Czy umiemy dbać o swoje zdrowie?Czy umiemy dbać o swoje zdrowie?
    Mimo, że tyle pojawia się różnych artykułów o tym jak dbać o zdrowie, a w telewizji wciąż goszczą specjaliści, którzy przekazują nam wiedzę na ten temat wydaje się, że wiele …
  • Czynniki genetyczne w otyłościCzynniki genetyczne w otyłości
    Czy ryzyko zachorowania na chorobę jaką jest otyłość może zależeć od genów? Czy winę za tę dolegliwość można przypisać tylko i wyłączne genom? Nie, ale geny mogą odgrywać znaczącą rolę …

Zgodnie z główną zasadą diety białkowej opracowanej ze szczególną dokładnością przez amerykańskiego doktora Hay’a, aby schudnąć wystarczy nie jeść produktów zawierających białko razem z produktami zawierającymi węglowodany. Co to oznacza w praktyce? Oznacza to, że jedząc śniadanie, nie wolno wybierać produktów węglowodanowych i białkowych, ale zjeść na przykład węglowodany z produktami neutralnymi. Natomiast w ciągu całego dnia niezbędne jest jedzenie każdej grupy produktów, ze względu na zdrowie i dostarczanie organizmowi ważnych dla jego prawidłowego funkcjonowania elementów. Drugim ważnym założeniem diety jest zatem zasada iż w ciągu dnia należy zjeść jeden posiłek złożony z węglowodanów, drugi złożony z białek, trzeci złożony jedynie z produktów neutralnych, którymi są przede wszystkim warzywa i owoce. Dzięki przestrzeganiu tej prostej, a nie restrykcyjnej jak w przypadku wielu diet zasady, istnieje możliwośc straty 2,5 kilograma w ciągu dwóch tygodni. Całkiem sporo, ale przede wszystkim zdrowo.

Comments are closed.