Strony

Zobacz koniecznie

  • Powracanie do starych sposobów leczenia
    W obecnych czasach coraz większym zainteresowaniem cieszą się leki pochodzenia roślinnego. Mają one bardzo skuteczne działanie, a ludzie decydują się na ich zakup z wielu powodów. Miedzy innymi, dlatego, że …
  • Jak dbać o kręgosłup dziecka?
    Już od najmłodszych lat życia dziecka powinniśmy troszczyć się o jego kręgosłup. Konieczne są badania, a także dbanie o prawidłową postawę oraz o rozwój kośćca. Musimy zapewnić dzieciom odpowiednią dawkę …

Nie zawsze zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest zdrowa dieta i regularne dostarczanie naszemu organizmowi porcji witamin i składników odżywczych. Do prawidłowego funkcjonowania organizm potrzebuje nie tylko białka, węglowodanów i tłuszczy, ale także witamin. Często sądzimy, że są one potrzebne jedynie dzieciom – jest to błąd. Nie każdy z nas zastanawia się nad tym co je. Uważamy, że jeśli posiłek jest obfity i po zjedzeniu jego jesteśmy syci to znaczy, że dobrze się odżywiamy, jednak warto pamiętać, że zdrowo, to nie znaczy dużo. Wręcz przeciwnie spore posiłki obciążają nasz żołądek, powodują, że czujemy się słabi i nie mami siły, a przecież pożywienie powinno dostarczać nam energii. Trzeba jeść częściej, ale mniejsze porcje. Poza tym trzeba włączyć do swojego codzienne jadłospisu duże ilości warzyw, owoce, chude, białe mięso i ryby, które są cennym źródłem kwasów omega 3 i wielu witamin. Zdrowe dania nie muszą być bez smaku, w Internecie i wielu książkach kucharskich, w których są przepisy na zdrowe i pyszne dania znajdziemy na pewno dla siebie i całej swojej rodziny mnóstwo inspiracji kulinarnych. Warto przekonać się jak wielkie znaczenie dla naszego samopoczucia ma dieta.

Comments are closed.